Subject: FW: Üksnurme tee 8g kinnistu liitumine elektrivõrguga
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 07:56:14 +0200

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: 7.1-2/24/19027-1

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Tõnis Liiber <[email-masked]>
Sent: Sunday, February 23, 2025 2:33 PM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Vs: Üksnurme tee 8g kinnistu liitumine elektrivõrguga

Tere

Saadan Teile kooskõlastamiseks projekti „Üksnurme tee 8g kinnistu
liitumine elektrivõrguga, Saku alevik, Saku vald, Harju maakond“
korrigeeritud asendiplaanilise lahenduse. Joonis manuses.

NB! Jään ootama Teie kooskõlastust esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Tõnis Liiber

Projekteerija

E-SERVICE AS (Elektrilevi OÜ volitatud esindaja)

Tel. (+372) 56 855 114

  _____

Saatja: Annika Matson <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 14. november 2024 12:07
Adressaat: Tõnis Liiber <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Üksnurme tee 8g kinnistu liitumine elektrivõrguga

Tere!

1.	Edastage palun ka projekti seletuskiri.
2.	Märkida asendiplaanile paigaldatava jaotuskilbi mõõdud ning
riigiteepoolsete nurgapunktide koordinaadid, et välistada kilbi
paigaldamist riigitee maaüksusele.

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Tõnis Liiber <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 4, 2024 4:02 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Üksnurme tee 8g kinnistu liitumine elektrivõrguga

Tere

Saadan Teile kooskõlastamiseks projekti „Üksnurme tee 8g kinnistu
liitumine elektrivõrguga, Saku alevik, Saku vald, Harju maakond“
asendiplaanilise lahenduse. Joonis manuses.

NB! Jään ootama Teie kooskõlastust esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Tõnis Liiber

Projekteerija

E-SERVICE AS (Elektrilevi OÜ volitatud esindaja)

Tel. (+372) 56 855 114

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.